O firmie
Biuro Rachunkowe Hudzik, prowadzi działalność na rynku księgowym już od 2001 roku. Jako Biuro posiadamy Licencję Ministra Finansów nr 18734/00 oraz polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działaności. Obsługujemy podmioty o zróżnicowanej specyfice, jednak w szczególności zajmujemy się świadczeniem kompleksowych usług księgowo-podatkowych dla małych i średnich przedsiębiorstw, fundacji i stowarzyszeń. Korzystamy z najlepszych programów księgowych, dostosowanych do potrzeb firmy. Praktyczna znajomość różnorodnych modeli biznesowych ułatwia nam dostosowanie naszej oferty do oczekiwań klientów.
By zapewnić jak najwyższą jakość świadczonych usług współpracujemy z biegłymi rewidentami, doradcami podatkowymi i radcami prawnymi, a nasi księgowi cały czas podnoszą kwalifikacje zawodowe. Cechuje nas zaangażowanie w sprawy klientów, rzetelność, najwyższa jakość świadczonych usług oraz konkurencyjne ceny.
Staramy się nie absorbować klientów sprawami podatkowymi, dzięki otrzymanemu pełnomocnictwu cały ciężar kontaktów z Urzędem Skarbowym czy ZUS spada na nas. Nasi klienci wiedzą, że wszystkie niezbędne formalności załatwimy za nich.
Gwarantujemy oszczędność Państwa cennego czasu, pewność terminowej realizacji zleceń i optymalizację ryzyka gospodarczego.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie tak aby współpraca dawała jak najlepsze efekty. Zapewniamy pełna dyskrecję, jesteśmy zobowiązani do zachowania tajemnicy zawodowej.
Bezustannie inwestujemy w bezpieczeństwo naszych klientów. W tym celu korzystamy z nowoczesnych systemów przechowywania i ciągłej archiwizacji danych. To gwarancja, że mogą Państwo spać spokojnie, wiedząc, że Państwa dane i dokumenty są odpowiednio zabezpieczone i dostępne w każdym momencie.
Biuro Rachunkowe składa wszystkie niezbędne dokumenty zawiadamiające o zawarciu umowy w odpowiednim dla Państwa firmy Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
Dla firm dopiero rozpoczynających działalność i deklarujących podjęcie współpracy z Biurem Rachunkowym oferujemy bezpłatne konsultacje obejmujące przygotowanie dokumentów związanych
z rejestracją firmy oraz pomoc w wyborze najkorzystniejszej formy opodatkowania.
Po podpisaniu umowy o świadczenie usług księgowych, Państwa firma zobowiązana jest do rzetelnego dokumentowania operacji gospodarczych - wystawiania dowodów sprzedaży oraz do gromadzenia dokumentów zakupu otrzymywanych od swoich kontrahentów.
Zgromadzone dokumenty dostarczają Państwo do Biura Rachunkowego do 7 dnia każdego miesiąca rozliczeniowego.
Dokumenty można dostarczyć osobiście w godzinach 7.00 - 15.00, praktykujemy także dostarczanie dokumentów za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej.
Na podstawie otrzymanych dokumentów Biuro sporządza odpowiednie rejestry i ewidencje podatkowe, oraz przygotowuje stosowne deklaracje podatkowe, które przesyła w obowiązujących terminach, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, drogą elektroniczną do właściwych urzędów skarbowych.
Po sporządzeniu deklaracji rozliczeniowych zostają Państwo poinformowani o wynikach finansowych firmy w danym okresie rozliczeniowym oraz o wysokości zobowiązań podatkowych.
Informacja wysyłana jest na podany przez Państwa adres e-mail lub przekazywana telefonicznie w zależności od Państwa preferencji. Informacja wysyłana jest z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby byli Państwo w stanie terminowo uregulować swoje zobowiązania podatkowe.
Po zamknięciu miesiąca dokumenty księgowe wraz z deklaracjami są przechowywane w siedzibie Biura i przekazywane Klientowi po zamknięciu roku.