• Biuro Rachunkowe Hudzik
  • Jesteśmy do Państwa dyspozycji codziennie w godzinach od 7-15
  • Zadzwoń: (17) 276 11 58

Witamy w Biurze Rachunkowym Hudzik

Jesteśmy z Wami już od 2001 roku !
  • Biuro Rachunkowe Hudzik - Miła i życzliwa atmosfera
  • Biuro Rachunkowe Hudzik - Solidność i pomoc nawet w najtrudniejszych sprawach
  • Biuro Rachunkowe Hudzik - Wiedza i doświadczenie
  • Biuro Rachunkowe Hudzik - Zwyciężamy z przepisami dla Ciebie !
  • Biuro Rachunkowe Hudzik - Twoja droga w labiryncie przepisów
  • Biuro Rachunkowe Hudzik - Staranność, pasja i jakość usług

O firmie

Biuro Rachunkowe Hudzik, prowadzi działalność na rynku księgowym już od 2001 roku. Jako Biuro posiadamy Licencję Ministra Finansów nr 18734/00 oraz polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działaności. Obsługujemy podmioty o zróżnicowanej specyfice, jednak w szczególności zajmujemy się świadczeniem kompleksowych usług księgowo-podatkowych dla małych i średnich przedsiębiorstw, fundacji i stowarzyszeń. Korzystamy z najlepszych programów księgowych, dostosowanych do potrzeb firmy. Praktyczna znajomość różnorodnych modeli biznesowych ułatwia nam dostosowanie naszej oferty do oczekiwań klientów.

By zapewnić jak najwyższą jakość świadczonych usług współpracujemy z biegłymi rewidentami, doradcami podatkowymi i radcami prawnymi, a nasi księgowi cały czas podnoszą kwalifikacje zawodowe. Cechuje nas zaangażowanie w sprawy klientów, rzetelność, najwyższa jakość świadczonych usług oraz konkurencyjne ceny.

Staramy się nie absorbować klientów sprawami podatkowymi, dzięki otrzymanemu pełnomocnictwu cały ciężar kontaktów z Urzędem Skarbowym czy ZUS spada na nas. Nasi klienci wiedzą, że wszystkie niezbędne formalności załatwimy za nich.

Gwarantujemy oszczędność Państwa cennego czasu, pewność terminowej realizacji zleceń i optymalizację ryzyka gospodarczego.

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie tak aby współpraca dawała jak najlepsze efekty. Zapewniamy pełna dyskrecję, jesteśmy zobowiązani do zachowania tajemnicy zawodowej.

Bezustannie inwestujemy w bezpieczeństwo naszych klientów. W tym celu korzystamy z nowoczesnych systemów przechowywania i ciągłej archiwizacji danych. To gwarancja, że mogą Państwo spać spokojnie, wiedząc, że Państwa dane i dokumenty są odpowiednio zabezpieczone i dostępne w każdym momencie.

Biuro Rachunkowe Hudzik - Zawsze do Twoich usług !
Podjęcie współpracy rozpoczyna się od podpisania umowy oraz upoważnień do reprezentowania Państwa firmy przed Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

Biuro Rachunkowe składa wszystkie niezbędne dokumenty zawiadamiające o zawarciu umowy w odpowiednim dla Państwa firmy Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.

Dla firm dopiero rozpoczynających działalność i deklarujących podjęcie współpracy z Biurem Rachunkowym oferujemy bezpłatne konsultacje obejmujące przygotowanie dokumentów związanych
z rejestracją firmy oraz pomoc w wyborze najkorzystniejszej formy opodatkowania.

Po podpisaniu umowy o świadczenie usług księgowych, Państwa firma zobowiązana jest do rzetelnego dokumentowania operacji gospodarczych - wystawiania dowodów sprzedaży oraz do gromadzenia dokumentów zakupu otrzymywanych od swoich kontrahentów.

Zgromadzone dokumenty dostarczają Państwo do Biura Rachunkowego do 7 dnia każdego miesiąca rozliczeniowego.

Dokumenty można dostarczyć osobiście w godzinach 7.00 - 15.00, praktykujemy także dostarczanie dokumentów za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej.

Na podstawie otrzymanych dokumentów Biuro sporządza odpowiednie rejestry i ewidencje podatkowe, oraz przygotowuje stosowne deklaracje podatkowe, które przesyła w obowiązujących terminach, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, drogą elektroniczną do właściwych urzędów skarbowych.

Po sporządzeniu deklaracji rozliczeniowych zostają Państwo poinformowani o wynikach finansowych firmy w danym okresie rozliczeniowym oraz o wysokości zobowiązań podatkowych.

Informacja wysyłana jest na podany przez Państwa adres e-mail lub przekazywana telefonicznie w zależności od Państwa preferencji. Informacja wysyłana jest z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby byli Państwo w stanie terminowo uregulować swoje zobowiązania podatkowe.

Po zamknięciu miesiąca dokumenty księgowe wraz z deklaracjami są przechowywane w siedzibie Biura i przekazywane Klientowi po zamknięciu roku.

Enter aby szukać | Escape aby wyjść