• Biuro Rachunkowe Hudzik
  • Jesteśmy do Państwa dyspozycji codziennie w godzinach od 7-15
  • Zadzwoń: (17) 276 11 58

Usługi

Biuro Rachunkowe Hudzik Sp.J. świadczy kompleksową obsługę księgową oraz kadrowo-płacową dostosowaną do indywidualnych potrzeb Klienta. Zakres naszych usług obejmuje, m.in.:

Księgi handlowe

  • Opracowanie zakładowego planu kont oraz polityki rachunkowości
  • Otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności
  • Rejestracja spółek prawa handlowego
  • Bieżący zapis dokumentów w księdze handlowej
  • Przeprowadzanie uzgodnień sald należności i zobowiązań
  • Ustalanie wysokości zaliczek podatku dochodowego
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia niskocennego
  • Zamknięcie roku obrotowego
  • Sporządzenie sprawozdania finansowego
  • Sporządzanie sprawozdań do GUS

Księga Przychodów i Rozchodów

  • Księgowanie dokumentów do podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  • Wyliczanie zaliczek podatku dochodowego
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy
  • Sporządzanie i przekazywanie do właściwego urzędu rocznych rozliczeń podatkowych
  • Zakładanie i likwidacja działalności

Ewidencja ryczałtowa

  • Księgowanie dokumentów do ewidencji przychodów
  • wyliczanie zaliczek podatku dochodowego
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy
  • Sporządzanie i przekazywanie do właściwego urzędu rocznego zeznania podatkowego,
  • Zakładanie i likwidacje działalności

Prowadzenie rozliczeń podatku VAT

  • Prowadzenia ewidencji VAT sprzedaży i zakupu
  • Prowadzenie rozliczeń VAT przy transakcjach wewnątrzwspólnotowych
  • Sporządzanie deklaracji VAT i przekazywanie ich do urzędu skarbowego

Obsługa kadrowo- płacowa

  • Przygotowywanie i przekazywanie do ZUS zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osób zatrudnionych,
  • Obliczanie miesięcznych składek oraz sporządzanie deklaracji ZUS i przesyłanie ich w formie elektronicznej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
  • Sporządzanie list wynagrodzeń zasadniczych
  • Sporządzanie list wypłaty zasiłków chorobowych, opiekuńczych itp.
  • Wyliczanie wynagrodzeń w czasie choroby, urlopu i innych nieobecności
  • Wyliczanie premii procentowej, nadgodzin i innych dodatkowych składników wynagrodzenia
  • Obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych
  • Przygotowywanie i wysyłanie deklaracji podatkowych PIT (PIT-11, PIT-4r, PIT-8b)
  • Prowadzenie kartotek wynagradzania i zasiłkowych
  • Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników (w tym: umowa o pracę; PIT 2, informacja dodatkowa o warunkach zatrudnienia, świadectwo pracy)
  • Sporządzanie dokumentacji do PFRON dla pracowników posiadających stopień niepełnosprawności
  • Współpraca z inspektorem BHP
  • Sporządzanie innych zaświadczeń i deklaracji

Dotacje unijne

  • Przygotowywanie części finansowej biznes planów
  • Prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu
  • Opisywanie dokumentów księgowych, zgodnie z wymogami zawartymi w umowie o dofinansowanie
  • Współpraca z firmami doradczymi w zakresie pozyskiwania dofinansowania dla firm
Nasze ceny uzależnione są od ustalonych szczegółów współpracy, dlatego w każdym przypadku negocjowane są indywidualnie. Wstępną informację jesteśmy w stanie przedstawić Państwu po otrzymaniu zapytania ofertowego z krótkim opisem Państwa oczekiwań.

Zapytanie mogą Państwo składać przez nasz
formularz kontaktowy
Enter aby szukać | Escape aby wyjść